in Ede

Reserveren via restaurant@debaronvanede.nl

1. Was speciale avond i.v.m 1 jarig bestaan met livemuziek( o.a. Ronnie Tober) en iedereen een 3 gangen keuzemenu tegen vaste prijs. excl. drankjes. We zijn met 4 personen ongeveer 3 uur aanwezig geweest. De sfeer kom je ook wel in een café met livemuziek tegen, voor mij iets te harde muziek waardoor je niet meer met elkaar kan praten.
    De service was ondanks een vol restaurant goed. De gerechten smaakte goed, maar de drankjes...: een kopje thee voor € 2,25 en bij de koffie de extra bestelde likeur(drambrie) werd geserveerd in een glas met klontjes ijs. Jammer!
    Toch een gezellige avond gehad.

Vorige recensies van Peter en Elly Nijman

• Lieve mensen, wat zijn we verwend gisteren! Vooraf een amuse bij goed glas Sanctus Chardonnay; Als voorgerecht een aanrader de vitello tonato (heerlijke tonijn, mooi en lekker gegarneerd); Als hoofdgerecht had mijn partner gigantisch grote en naar zeggen heerlijke gamba's, mezelf verwend met de mix grill die niet alleen mooi opgemaakt maar ook nog eens was voorzien van een 4 tal lekkere stukken vlees gegarneerd met een flinke portie sperzieboontjes en dun geschilde worteltjes, daarbij apart geserveerd gebakken aardappelen met een heel lekkere mosterd/mayonaise sausje. Al trek gekregen?? Nou het was uitstekend, dus zeker de 4x de 5 sterren een dikke 10 waard. O ja, bij ons dessert, kregen we ook nog een drankje van de zaak aangeboden. Zeg nou zelf waar vindt je in deze tijd nog een zaak die het zijn gasten zo naar het zin maakt!! Binnenkort, dacht in april, zijn ze pas een jaartje open. Tot slot lieve mensen, weet je niet waar je goed en lekker kunt eten, probeer het dan eens hier. Je zult er geen spijt van krijgen, het was geweldig, en voor zeker een herhaling vatbaar!