Op dit adres zit nu: De Heeren van Soelen

1. Voor de eerste keer weer in De Zoelensche Brug. Zeer nieuwsgierig naar de beloofde ouderwetse zeetong, wat is dat tegengevallen. Geen aanrader, niet groter dan eetcafe slibtongetjes. Om 19.00 uur aan tafel gegaan en na een driegangenmenu konden we om 23.00 uur de rekening vragen!! Na het bestellen van een drankje moesten we minstens 45 minuten op deze bestelling wachten, jammer voor het jonge meisje dat ons moest bedienen die deed ontzaglijk haar best. Vwb de entourage, wij waren in de gelagkamer ingedeeld. De helft van ons gezelschap zat de gehele avond in de keuken te kijken waar men alleen maar aan het schoonmaken was, maar niet aan het koken! Deze voor ons belangrijke avond is daarom geen succes geworden. De prijs-kwaliteit is hier geheel niet van toepassing. Wij hopen dat er goed aandacht aan deze recensie en ook de reeds geplaatste resencies besteed wordt.