Op dit adres zit nu: Capo del Pio

1. Met veel zin zijn wij vrijdagavond naar Doncurado aan de Piushaven in Tilburg gegaan om iets lekkers Spaans te eten.

Oprecht kan ik zeggen dat ik in afgelopen tien jaar nergens zo slecht gegeten heb als bij Doncurado. Uitgedroogde vette koteletjes die al uren onder een warmte lamp gestaan hebben worden geserveerd zonder iets erbij. Ook de service was echt alles behalve goed, ronduit waardeloos.

Prijs en kwaliteit echt nul. 70 euro voor paar hapjes. Alles was smaakloos en waardeloos.

2,6

1. En heb je dit aan de eigenaar bij de rekening verteld ? Of makkelijk anonym online recensie schrijven ?

2. Doncurado
    Van restaurant

Beste Blake,

Uiteraard vinden wij het ontzettend jammer dat jou Doncurado avond zo is gelopen. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling. Sterker nog, het is juist kwaliteit en gastvrijheid wat we hoog in het vaandel hebben staan. We hebben deze dag/avond zelf ook geavaleerd en geconstateerd dat door een combinatie van factoren niet alles is gegaan zoals we graag willen en normaal gesproken ook doen. Dat draaien we niet terug, maar leren we van. We staan altijd open voor kritiek, suggesties en je mag ons daar altijd persoonlijk op wijzen via info@doncurado.nl. Het brengt ons alleen maar verder.

We bieden je graag een passende compensatie aan. Mocht je in de gelegenheid zijn om een keer langs te komen, laat het ons dan even weten via onze algemene mail. We hopen dat we toch nog een keer kunnen laten zien waar we voor staan.

Met vriendelijke groet,
    Onno Jansen