in Eersel

Streetfood gerechten en Ala carte.

1. H. Nellen

Een high tea gereserveerd. Ondanks laatste kwamen de versnaperingen, na een lauwwarm soepje vooraf, na drie kwartier pas op tafel. En dat terwijl de dame aan de telefoon mij adviseerde te reserveren, zodat men vooraf al kon voorbereiden en wij dan niet zolang hoefden te wachten. Vanwege het mooie weer zaten we in de tuin. De ambiance is zeker oké, de versnaperingen lekker, maar helaas werden de tafels rondom ons heen, er waren slechts enkele bezoekers, schoongeboend door een klein meisje (dochtertje van een personeelslid/ eigenaar?). Ook nam zij de veger ter hand en ging het terras schoonvegen. Het bedienende personeel ging met enkele bomen in pot aan de haal, later kwam een personeelslid met een ladder over het terras aanlopen. Nu ben ik van mening, dat laatste zaken niet thuishoren in een restaurant waar reeds gasten aanwezig zijn. Het kleine meisje hoort er niet thuis en de bezigheden van het personeel naast de bediening horen uitgevoerd te worden op het moment dat er nog geen gasten zijn, of in ieder geval niet zichtbaar te zijn voor de gasten. Jammer, zonder deze kritische noot zou het oké geweest zijn.