1. Kim 23 punten

Een paar weken geleden waren we voor de eerste keer bij eethuis Wissel. Toen wij het restaurant binnenkwamen waren wij positief verrast door een mooie, warme atmosfeer en een mooi uitzicht op de tuin. Met onze drankjes kwamen ook twee voorafjes: mosterdsoep en kalfstongetjes. Heel onverwacht, maar lekker! De kalfstongetjes waren zo goed dat wij ze ook als voorgerecht bestelden. Er was een keuze van ongeveer zes voorgerechten, zes hoofdgerechten en ongeveer 5 toetjes. Alle hoofdgerechten kwamen met gele bieten, gele wortels, bloemkoolbloemen, gefrituurde bieslook en andere bijzondere groenten en zagen er fantastisch uit. Wij vonden het heerlijk. De service was een beetje langzaam, maar de bediening was vriendelijk en had ook tijd genoeg voor een praatje tussendoor. Ook de prijzen waren heel goed. Wij zijn heel benieuwd naar een actie elke woensdag waarbij een proeverij van verschillende gerechten aangeboden wordt voor maar 15 euro per persoon – misschien een idee voor de volgende keer. Alles bij elkaar opgeteld was dit restaurant een aanrader en wij komen zeker nog een keer langs.