1. Pim Kruijt

Meestal een vriendelijke bediening en lekker eten. Vandaag een ongeïnteresseerde, niet luisterende dame, die voor een klein bakje rijst en twee sateetjes de volle mep wilde afrekenen. Dus niet...

1. Sinar Cinta
    Van restaurant

Ik denk dat het concept niet heeft begrepen: wij werken met verschillende menu's met vaste prijzen. U wilde een XLtoGo menu met alleen rijst zonder groente maar met saté. Dat kan natuurlijk ook, maar dan als losse gerechten.

2. Hallo,

Ik begrijp jullie formule wel degelijk.

Echter, als ik vraag "ik wil nasi met een saté" en er gevraagd wordt wel bakje wil je met rijst hebben en je vraagt een "Sinar to go XL" en je deze maar voor de helft gevuld krijgt en de volle mep moet betalen, voel ik mij genept.
    Er wordt altijd gezegd dat jullie die bakjes afwegen?

Verder kwam er iemand binnen met wie diegene die mij hielp 5 minuten aan het praten was terwijl ik om haar aandacht vroeg.
    Op dat punt dacht ik al, laat maar. Erg ongeinteresseerd en dat ben ik bij jullie niet gewend.

Vriendelijke groet
    Pim Kruijt