1. Gisteren even wezen eten met z'n drieën. Els nam de dagschotel (€ 9,95), de in bierbeslag gebakken varkenslapjes oftewel Picata Melanese met spaghetti à la olio. Daarbij wederom de sla met lekkere dressing. Ze is best een vleeseter, maar van de 3 stukken vlees heeft ze helaas een moeten laten staan. Ercan en ikzelf namen (nieuw bij Chat Noir) een pizza uit de nieuwe steenoven. We hadden een Margarita en een Quattro Fromaggio.

Pizza's liepen vroeger ook al heel goed toen deze zaak nog La Rosa heette. Nu is ook dit weer bij Chat Noir als afhaal mogelijk. Zeker een welkome bijkomstigheid om af te wisselen met het friture bezoek. Helemaal fijn is, dat wanneer er in 1 gezin verschillende behoefte aan eten is om af te halen, dat dit nu vanuit 1 adres kan.

Als oplossing voor de sfeer geur in voorste gedeelte van de zaak, (zie onze vorige recensie) hebben wij zelf er nu voor gekozen om iets meer achter in de zaak te gaan zitten. Dat ging dan ook prima.