in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Een kleine 25 jaar geleden hebben wij kennis gemaakt met de Griekse keuken. Al voor dat wij naar Griekenland op vakantie gingen hadden we deze keuken al ontdekt. Het mooie hiervan was dat dit in ons eigen Weert was en dat was makkelijk te organiseren(zonder reisburo). Het restaurant Rhodos was destijds op de kaart gezet door de vorige eigenaar Giorgo, de broer van Nikki. Het was 25 jaar geleden al het kenmerk, en dat is het nu nog steeds, de gastvrijheid, de gevarieerde kaart en de buitengewone kwaliteit van de gerechten. Puur en veel variatie in de smaak. Ook na 25- jaar weten ze hier nog maandelijks variatie in aan te brengen. Wij zijn als Weertenaren er dan ook trots op dat we z'on restaurant in de stad te hebben en kijken er elke keer weer naar uit om daar naartoe te gaan. Nikki en haar man weten ons elke keer te verassen. Maar bovenal blijft de warmte, de ontvangst en het thuisgevoel de boventoon voeren.

Een aanrader voor iedereen die van verrassingen en lekker eten houdt.