1. jozefien bakker

Aangetrokken door het 4-gangenmenu voor € 20,-- besloten mijn vriendin en ik om hier naar binnen te gaan. We kwamen aan om tien over 7, pas na een half uur kregen wij de menukaart. Toen we vroegen naar het 4gangenmenu werd gezegd dat dat maar tot 6 uur werd geserveerd, jammer. Dus van de kaart besteld. Toen kwam er een grote groep mensen binnen en moesten wij weer wachten. Er werd met tafels gesjouwd en stresserig heen en weer gerend. Deur ging vaak open voor mensen die wilden roken buiten. Toen wij eindelijk ons eten kregen wachtte de volgende teleurstelling. Mijn vriendin had een vegetarisch gerecht gekozen. Dit was helaas door de kaas erg verbrand aan de bovenkant. Al met al was het niet bijzonder van smaak. Ook konden wij, doordat de tafels erg dicht op elkaar stonden, geen normaal gesprek met elkaar voeren.
    De bediening leek het allemaal niet onder controle te hebben en miste duidelijk leiding. Er werd wel excuses gemaakt en ze deden heus hun best maar voor ons was de avond verpest. Hier komen wij in ieder geval niet meer terug.