1. Met het hele gezin hier gegeten (lees 11personen). Perfect voor elkaar. Alles kwam mooi tegelijk en onwijs verwent. Niet om drankjes hoeven vragen en een gezellige sfeer. Het verbaast mij hier nog oude recensies te lezen. Tabasco draait nu toch onder een andere eigenaresse, nieuwe naam en met een andere kaart? Een Tabasco in een nieuw jasje. Jammer dat eet.nu dit niet aanpast! Persoonlijk vind ik dat niet netjes van eet.nu! Tabasco is top en heeft niks te maken met de oude berichten.

1. Beste Fleur,

Helaas is de naamswijziging van 'Tabasco' naar 'Tabasco Nero' niet voldoende om een nieuwe vermelding op Eet.nu te krijgen. De kern van de naam was namelijk Tabasco, en dit is nog steeds zo bij de nieuwe naam. Dit is ook te merken aan het feit dat je zelf 'Tabasco Nero' in de bovenstaande recensie ook gewoon 'Tabasco' noemt.

Verder kan het voorkomen dat recensies uit het verleden de huidige situatie geen recht meer doen. Omdat deze recensies toch een stuk geschiedenis weergeven van de eetgelegenheid, verwijderen wij deze niet. Bij het bepalen van de eet.nu rating houden we hier wel rekening mee en laten we jongere recensies veel zwaarder meetellen dan oude.

Dit alles is al netjes uitgelegd aan de restaurateur, maar hopelijk snap jij na deze uitleg nu ook beter waarom wij zo handelen.

Met vriendelijke groeten,
    Het redactieteam (Tom)

Vorige recensies van Fleur

• Vorige week hier gegeten.
    Leuke, vlotte bediening en heerlijk eten. De Mojito (ofzo) is zeker een aanrader!!
    De rekening viel enorm mee met z'n 4e!
    Doen we zeker over.