Op dit adres zit nu: India Palace

1. Onlangs met 25 volwassenen en drie kleuters vanwege een verjaardag gedineerd bij Passie. Tijdens de voorbereiding van het feest werd door Anneke leuk meegedacht en goede suggesties gegegeven.

De ontvangst van de gasten was allerhartelijkst. Voor iedereen was er een behulpzame hand bij het ophangen van de jassen.

De bediening bij het diner was prima. Met vragen kon men terecht bij de dames en de service was uitstekend.

Het diner zelf viel bij iedereen goed in de smaak. Prima kwaliteit en een leuke variatie.

Er werd van het huis een amuse geserveerd, klasse!

Aan de kinderen werd goed aandacht besteed. In combinatie met het feit dat ze een "eigen" tafel hadden waaraan gespeeld en gegeten kon worden, hebben we geen kind aan ze gehad.

Iedereen kijkt met plezier terug op de avond en we zullen zeker nog een keer culinair gaan genieten in een warme sfeer.