in Zutphen

Gezellig, lekker en betaalbaar uit eten !

1. Bij D'n Open Haard, Zutphen.

Wij hebben vrijdag met z`n tweeen heerlijk gegeten in dit middeleeuws restaurant. Het eten was zeer verrassend en vooal de benamingen van bepaalde gerechten zijn erg leuk. Zoals een van de voorgerechten 'guus kom nor huus' oftewel een carpaccio. En vis met duivelsdrek. Een zeer lekkere kabeljauw met een verrassende saus. Erg lekker.
    Maar ook de amuse die je vooraf krijgt is niet alleen lekker, maar er zit overal wel een verhaaltje aan vast. Wat te maken heeft uit de middeleeuwen. Dus je leert er ook nog wat!
    De bediening is daar erg vriendelijk en lopen daar in middeleeuwse kledij. Ze hebben zeker wel kennis van zaken en leggen alles goed uit, wat er bij je op tafel word gezet. En mocht je je vervelen, dan zijn er leuke middeleeuwse spelletjes die op iedere tafel staan. Je hebt ook echt het idee dat je even terug in de tijd bent. Echt een gezellige sfeer. Dus zeker een aanrader en we komen zeker nog eens terug.