1. dolly g.

Met zijn vieren hier gegeten. Op de kaart stond een blackangus entrecote. Aangezien wij in Nieuw Zeeland zijn geweest, keek ik er erg naar uit om deze te eten. Was prima bereid, alleen wat te lang op de grill gelegen, want er zat een branderige grillsmaak aan. Hierdoor niet goed te bepalen of het de blackangus was. Eén van ons heeft een glutenallergie. Dit bij het bestellen aangegeven en gevraagd of de saus geen kwaad kon. Dit zou geen probleem zijn werd gezegd, maar helaas heeft hij die avond toch last gehad hiervan. Ober was nogal ongeorganiseerd bezig, wellicht door de drukte. Ook stonden de tafels erg dicht op elkaar, waardoor het a) voor de bediening erg moeilijk was om zich tussen de tafels te begeven en b) erg moeilijk was een gesprek met elkaar te voeren. Het was erg lawaaierig door een wat grotere groep. De akoestiek is niet echt goed, dat is jammer als je een gezellige avond uit met elkaar hebt maar je kunt elkaar niet goed horen. Een tip: zorg dat je niet aan een tafel vlakbij het toilet zit: er hangt een penetrante rioollucht.

2,1