1. Wij wilden met 2 personen pannenkoeken komen eten. We zijn niet binnen gekomen want er was niemand die ons volgens uw regels naar een tafel begeleide. Er stonden veel mensen te wachten maar er kwam niemand. Anderen hebben aan iemand van de bediening gevraagd of we geholpen konden worden. Hij zei dat dat een andere collega zou doen. Gewacht en weer werden wij (zeker 12 gasten) niet geholpen. Iedereen deed net of ze ons niet zagen.

Daar ik door mijn handicap niet lang kan staan zijn wij weggegaan. Ook zonder handicap zou ik dat gedaan hebben. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Wij hebben een ander pannenkoekenhuis gevonden waar we met open armen werden ontvangen, niet ver bij dat van U vandaan. Van het eten kan ik niets zeggen daar we er niet aan toegekomen zijn.

Jammer, een gemiste kans en ontevreden klanten die nooit meer terugkomen en dit restaurant ook niet aan zullen bevelen bij anderen. Ik hoop echt dat U ons serieus neemt want het kwam op mij zeer arrogant over.