1. Gister hier een 3 gangen menu gegeten met een gezelschap van 4. De gerechten zijn min of meer hetzelfde als bij andere grieken, maar de kwaliteit is hier vele malen beter. Top smaak en porties zijn ruim voldoende . De bediening snel en gezellig. Delphi Zoetermeer is het proberen waard en helemaal voor de prijs.

Vorige recensies van Yolanthe Broek

• Hier vorige week met vrienden geweest en we hebben het bijzonder gezellig gehad, hele goede sfeer, bediening is heel vlot en bijzonder aardig. Het eten is typisch grieks zoals je het bij andere grieken kan verwachten, maar je merkt wel dat hier de kwaliteit een stuk hoger ligt dan bij andere. Alles smaakt heel vers, alles ziet er verzorgt uit, gewoon helemaal top! Vooral de tzaziki is bij deze griek geweldig en niet zo prijzig. Wij komen zeer zeker nog een keer terug!

• Hele leuke sfeer door de drukte en de bediening, het interieur was tot mijn verbazing modern, beter dan dat standaard Griekse gedoe. De bediening heel vriendelijk, door de drukte konden ze niet lang bij de tafel staan, maar je ziet dat ze het wel leuk vinden. Eten mooi op tijd ondanks de drukte en ook nog goed van smaak! Prijs is zeer goed vergeleken met de hoeveelheid en de kwaliteit ervan!

Top!