in Harmelen

In "Kort-Jak" kunt u de sfeer proeven van vroeger.

1. Zonder te reserveren was er op de drukke zondagavond nog een plekje voor 2 personen beschikbaar, ondanks de vele ouders met kinderen.

Logisch dat je dan iets langer moet wachten, maar tussen ons voor- en hoofdgerecht zat ruim een uur! Ze waren ons menu 'vergeten' door te geven aan de keuken. Als service van de zaak, kregen we een drankje aangeboden. Ondanks het lange wachten, smaakte het hoofdgerecht prima.
    Tot slot keken we uit naar het toetje, maar deze viel ontzettend tegen. De slagroom smaakte niet!
    Bij het afrekenen vroeg ik of er soms suikervrije slagroom geserveerd was. De kok ging in zijn keuken kijken en bedankte ons voor de 'tip'. Wat bleek: hij was de suiker vergeten toe te voegen! Wat een blunder!

Ondanks alles konden we toch nog even bijna 70 euro afrekenen!

We hebben hier wel eens vaker gegeten met vrienden. Ook toen liep het e.e.a. in de soep: moesten we ook erg lang wachten en werden we zelfs vergeten omdat we achterin de zaak zaten. Sinsdien hebben we er niet meer gegeten, maar gingen afgelopen weekend toch overstag om ze nog een kans te geven... Helaas pakte dit opnieuw slecht uit!

Misschien een tip voor de bediening om ieder een eigen wijkje te geven, zodat geen enkele tafel wordt vergeten.

Jammer..