1. We zijn hier afgelopen zondag wezen eten, binnenkomst werden we vriendelijk begroet en naar onze tafel gebracht, mooi uitzicht op het Veerse meer.

Het eten viel ons vies tegen, weinig gerookte zalm en garnalen in de voorgerechten en vonden het jammer dat er geen goedkopere gerechten tussen stonden.
    Hoofdgerecht hadden we varkenshaasmedallions en kregen varkenshaas, niet erg maar zorg dan tenminste dat het gaar is. Ook was er cote d'los besteld, hier zaten aardig wat pezen in. De messen die we kregen waren vrij bot. Miste bij de hoofdgerechten wel wat warme groenten (had beste gekund gezien de prijs).
    Nagerecht kon weinig mis mee gaan, grand dessert stel ik me wel wat anders bij voor.

Tevens is het misschien ook logisch dat er bij elk drankje wat een gast drinkt er ook een schoon glas bij wordt geserveerd en niet dat alle drank in 1 en het zelfde glas moet.

We gaan regelmatig uit eten maar we zullen hier nooit meer terug keren.