in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Wij komen voor onze vakanties al 11 jaar op het park, en dineren dan altijd in het restaurant. Wat voor ons naast de rust ruimte en prachtige natuur, mede een drijfveer is om juist in het hoge noorden met vakantie te gaan. Altijd weer wacht ons een warm welkom in het restaurant. Medewerksters zijn zo gastvrij vriendelijk en behulpzaam, het voelt als thuiskomen. We hebben er nu 5 avonden op rij gedineerd er volgen er nog twee. Of het nu een buffet is, of uit de kaart, het eten is er top. Het is niet voor niets dat steeds meer mensen Restaurant het Suyderoogh weten te vinden. Tijdens de paasdagen waren alle tafels volledig bezet, en heeft men kunnen genieten van een paas en grillbuffet, maar ook uit de menukaart viel er genoeg te kiezen. Hoe de kok en zijn medewerkers in de keuken het doen geen idee, maar de kwaliteit van het eten heeft niet geleden onder alle drukte. Dan ben je een top Kok. Tweede paasdag hebben we van de snoekbaars mogen genieten, zo goed en lekker hebben we deze nooit eerder gegeten, een vette 10 waard. Het is een uitgebreide recensie geworden, ik weet het, maar dit restaurant met al zijn medewerkers verdient het om in het zonnetje te worden gezet. En over al die jaren valt het toch wel weer mee.

Met vgr.