1. Al regelmatig geweest zowel in de opstelling van 2 als met grote groepen (incl. kinderen) en elke keer weer een zeer positieve ervaring. Vandaar maar een keer de tijd genomen om een recensie te schrijven.

Uitstraling van het restaurant ontzettend gezellig en warm (oosters maar modern) en tot op heden steeds een vriendelijk welkom. Ook fijn om dezelfde vertrouwde gezichten te zien op de werkvloer...

Het eten was (en is nog steeds) ontzettend goed (voor ons) Lees: nog niet ervaren dat het warm eten 'koud' was, of dat iets taai was etc. integendeel, het eten was meer dan prima zo als het hoort. De enkele keer dat we iets misten wat was besteld, werd snel geregeld (lekker boeiend).

Bediening is uitermate zeer fijn. Personeel is vrolijk en lekker zichzelf (niet van dat 'gemaakte of overdreven gedrag' wat je maar al te vaak ziet in de bediening), klantvriendelijk en beleefd. Mede dankzij hun, zijn tot nu toe alle avonden van ons aldaar geslaagd en was alles naar tevredenheid. Ze hebben niet alleen oog voor de klant, maar ook voor elkaar. M.i. een teken van respect en saamhorigheid en dat vinden wij terug in de bediening naar ons als klant zijnde.