1. Mijn starter was Coburger ham met meloen. Nou hoef ik geen halve meloen, zelfs geen kwart, maar een puntje van 2 cm met 3 plakjes ham vond ik wel aan de (zeer) zuinige kant.
    Mijn Angus steak had ik rood besteld. Ik kreeg het bord geserveerd met op de rand 'rosso' geschreven in balsamico dressing. Nou zou je verwachten dat deze creatieve (kok) geest de steak dan ook 'rosso' gebakken heeft, maar deze was duidelijk medium. Er werd mij een nieuwe geserveerd en deze was zonder meer van goede kwaliteit en gebakken zoals besteld. De geserveerde groenten (wortel en snijbonen) waren niet spectaculair, net als de gebakken mini krieltjes.
    Het dessert van ijs met een brownie was goed. Er was redelijk wat wijnkeus per glas en de wijnen waren van goede kwaliteit.
    De jonge dames in de bediening uitten zich een paar keer wat onhandig, maar er liep ook een oude rot in het vak rond, die flexibel en ontspannen overkwam en niet gelijk een scheef gezicht trekt als er iets niet klopt. Plezierig dat ze nog bestaan. Al met al goed gegeten.