1. Jaap 1205 punten

Wat direct opvalt is de massaliteit van het restaurant, het is een grote zaal zonder echt aparte hoekjes, hierdoor kan je alles overzien als je rondloopt. Dit geeft een wat minder gezellig gevoel.

Het eten voor een wok/wereld restaurant is gemiddeld. De keus is erg groot, liever hadden we minder keuze en iets betere kwaliteit. Zoals meestal bij dergelijke restaurants is het buffetgedeelte niet het beste onderdeel, als het een poosje staat koelt het af en worden bepaalde gerechten taai of papperig. Wok en grillgerechten zijn goed en voldoen aan de verwachtingen, niet bijzonder goed of slecht, gemiddeld..

Bediening aardig en attent, maar omdat je zelf je drinken moet pakken toch een 6 voor service. Betalen moet je vooraf, niet erg klantvriendelijk maar gezien het massale karakter wel begrijpelijk.

Al met al een redelijke ervaring maar voor ons niet voor herhaling vatbaar i.v.m. de grootte van het restaurant en de sfeer.

6,3