1. Gisteravond na reservering van een tafel hebben we de Pley bezocht. Een zeer sfeervol, typisch zuid-Limburgs aandoend bruin cafe-restaurant. De aankleding is rustiek en nostalgisch voorzien van diverse historische wanddecoraties. De bediening is werkelijk fantastisch, een welgemeende welkomstgroet en interesse in het wel en wee van de gast. Daarna een zeer goed advies voor het diner en de bijpassende dranken. Naast een werkelijk mooi gesorteerde en gevarieerde menukaart ook een fantastische hoeveelheid speciaalbieren.
    Wij begonnen met als voorgerecht verse pompoensoep voor de dame en voor mij gamba's in speciale saus. Heerlijk allebei. Mijn dame was verrukt over de soep. Ik wil het recept wel hebben! Mijn gamba's waren fantastisch gegaard en heel goed op smaak gebracht met de speciale saus. Smikkelen! Als hoofdgerecht kozen we beide voor de asperges. Tjonge jonge wat een mooie AAA kwaliteit en heerlijk bereid. Vergezeld door verse gemengde salade en aardappel gratin en een werkelijk supersmakelijke verse eiersaus.
    Al met al voortreffelijk gegeten en heerlijk lekker nagezeten. Wij gaan er terugkomen. Zeker weten.

Vorige recensies van carenharryjoep

• Heerlijk eten van de kaart gemaakt door Chef Jaques en leuk geserveerd door Kim en haar assistenten.
    Probeer eens de Limburgse gerechten en een lekker speciaal biertje van het vat.
    Wij komen hier al jaren altijd weer terug.
    Soms gaan we even vreemd maar zijn daar snel van genezen.
    Hier moet je zijn, zonder dollen thé best place in town en omgeving!!