1. We komen ondertussen al een aantal jaren met grote regelmaat bij Josine en haar gezellige crew. We voelen ons er helemaal thuis doordat het elke keer net is alsof we in een warm bad vol sfeer en gezelligheid stappen. Het is echt genieten en ontspannen vanaf het ontbijt tot en met het naar bed gaan. En dat allemaal in een heerlijk ontspannen sfeer die gevuld wordt met de altijd aanwezige lach van de lieve gastvrouw.

Het hotelletje in karakteristieke jaren twintig sfeer ligt aan een gezellig straatje waar wandelaars en fanatieke wielrenners voorbij komen terwijl we lekker op het terras zitten en genieten van een belgisch biertje, een lunch uit Lynn's keuken of gewoon een kopje koffie. Na een wandeling door de natuur, of het gezellige Valkenburg, of een uitstapje naar een andere stad, Duitsland of Belgie, eten we 's avonds lekker in het hotel. Zo ontwijken we de drukte van de restaurants in de stad en is het genieten van Lynn's kookkunsten!

En aan het einde van ons verblijf worden we altijd door Josine uitgezwaaid met een Limburgs "hoie!!" En uiteraard haar stralende lach!

Kortom; Limburgse sfeer en gezelligheid ten top!!