1. Swinkels

Al meerdere malen geweest maar lachwekkend hoe hier het jonge personeel bediend. Wij maakte zelfs mee dat een jong meisje uit de bediening zelf klaagde over het restaurant en zei: ja zo gaat dat hier. Het personeel bedoeld het goed maar krijgen totaal geen instructies. De laatste keer dat wij er aten hadden we in 3 uur tijd 4 gerechtjes gehad. Op gegeven moment kregen we 10 loempia's. Uit erge honger meteen opgegeten terwijl we op datzelfde moment aan een andere tafel hoorde dat zij al een uur op loempia's aan het wachten waren, en ja hoor die 10 loempia's waren voor die tafel en niet voor ons maar wij hadden ze door de honger al opgegeten. Een stel achterons klaagde ook al tegen de eigenaresse dat het zo lang duurde voordat het eten komt waarop zei antwoorde: jullie zijn niet gezellig als jullie alles snel wilde krijgen. Waarop dat stel opstond, betaalde en vertrok. Voor ons was die avond ook de druppel, erg slecht, het verbaast mij nog dat dit restaurant er nog is. Zonde van je geld.