1. We zijn er afgelopen zaterdag avond weer geweest.

We waren verbaasd. Er waren nog twee echtparen, waar vroeger de tent vol zat. Na een tijdje werd ons ook duidelijk waarom.

Een van de dames, die de meeneem-gerechten afhandelde, was luidruchtig aan de telefoon. En niet met klanten, geloof ik. Maar het was uiterst irritant. Je wilt rustig uit eten gaan en niet een schreeuwerige dame aan de telefoon, die minstens 20 minuten bezig was.

Het was de laatste keer dat we daar aten.

O ja, de soep was goed (Kippensoep & Tomatensoep)

De rest zozo.

Vorige recensies van bart honhoff

• Sinds 2003 bezoeken we dit restaurant regelmatig.
    Bij de oude eigenaar werden altijd gelijk bij mij mes & vork vervangen door ChopSticks, fijn!

Na een dipje met het begin van de nieuwe eigenaar, nu weer goed en vriendelijk. Nog niet op het oude niveau.

Eten is goed. Wat meer variatie bij de wekelijkse buffet maaltijd zou helpen. Verder geen aanmerkingen. Nog steeds de Chinese favoriet voor goed en goedkoop eten.

(Niet te vergelijken met een Chinees Specialiteiten restaurant met een couvert van 40 euri en meer per persoon)