1. Charlotte

Leuke inrichting en zeer goede en correcte bediening.

Helaas zijn de hartige pannenkoeken niet aan te raden. Ze zijn smakeloos en zoet.

De tomatensoep is heel heel heel erg zoet en lijkt regelrecht uit een pakje te komen. De hartige pannenkoeken, iets wat een specialiteit van het huis zou moeten zijn, smaken werkelijk helemaal nergens naar. De gehaktballetjes (! op een pannenkoek) komen kant en klaar uit de magnetron, de saus uit een potje. Misschien heel erg leuk om zoete pannenkoeken te eten (helaas gebruiken ze overal hetzefde beslag voor), maar hartige pannenkoeken zijn liefdeloos gemaakt. De kok kan wel in het restaurant komen als er iets op is of als er knuffels uitgedeeld worden aan kinderen....maar bij klachten laat hij zich niet zien.

De wildkaart is echter heel uitgebreid, maar niet geproefd. Wil daarom maar een tip geven...ga hier als volwassene geen pannenkoeken eten, maar ga gelijk voor het duurdere wild en geef je kinderen een van de 25 zoete pannenkoeken.
    Wat wij hebben gegeten was diep en diep triest. Nog nooit heb ik me zo bekocht gevoeld. Hartige pannenkoeken kunnen namelijk heel erg lekker zijn en als men de specialiteit van het huis koopt, dan verwacht men iets wat op z'n minst een smaak heeft en eetbaar is.