in Arnhem

U bent van harte welkom!

1. Onlangs heb ik mijn jubileum gevierd in restaurant Delphi. Ik en mijn gasten werden gastvrij en vriendelijk onthaald door eigenaar Giorgos en zijn personeel!

Het ''voorafje'', koude en warme Griekse voorgerechten werd opgediend op grote schalen. (had ik zo afgesproken met Giorgos)

Het was als een mooi schilderij, zo mooi opgediend ...en het smaakte allemaal voortreffelijk.
    Het hoodgerecht, bestaande uit verschillende soorten vlees, ook opgediend op grote schalen met daarbij schalen met rauwkost, warme groenten, frietjes en sausje. Ook het hoodgerecht was een lust voor het oog om te zien...en de smaak en kwaliteit van het hoofdgerecht was uitstekend. Alles was ruim voldoende.
    Dessert was a la carte.
    Ik en mijn gasten hebben een voortreffelijke ''Griekse'' avond gehad. Giorgos en zijn personeel hebben mij en mijn gezelschap echt een top avond bezorgd!

Griekse keuken proberen? Delphi is een aanrader, het is een smaak en sfeervol restaurant, de gerechten zijn vers en van hoge kwaliteit!