Op dit adres zit nu: Moksie Djarie

1. Afgelopen maandag spontaan binnen gelopen bij deze brasserie, die we nog niet kenden. Mijn vrouw en ik kozen beiden voor het 3-gangen keuzemenu, waarbij we hetzelfde voor- en hoofdgerecht namen. De kaart beloofde ons vooraf een tartaar van ossenhaas. Een heerlijk, niet al te groot voorgerecht dat afgemaakt werd met rucola, truffelmayonaise en (ik meen) sherry lak. Prima combinatie en verfijnde smaken! Het hoofdgerecht was volgens de kaart rundermedaillons omwikkeld met spek en een jus van sjalot. De chefkok maakte het feest compleet met witlof, rode biet, paddenstoelenmix en wortelcrème. Daarbij werd een schaaltje verse frieten geserveerd. De nagerechten (crème brullee en dame blanche) waren eenvoudig, maar lekker.

De uitstraling is strak en modern, maar deed wat kil aan omdat er maar 3 tafels bezet waren (maar dat is op maandag bij veel zaken zo). Op een wat drukkere avond zal dat beter tot z'n recht komen. Verder een vriendelijke bediening door (naar later bleek) de eigenaar die weet wat hij op tafel zet en dat kan toelichten als je daarom vraagt.

Door de aandacht die aan de gerechten is besteed zonder onnodige poespas en de totale beleving waren wij blij verrast en hebben prima gegeten voor een prijs van € 27,50 voor 3-gangen. Wij komen zeker nog eens terug!