Deze zaak verzorgt enkel nog catering

1. Laatst weer gegeten met mijn zusje.

De zalm was heel goed klaargemaakt en er zaten ook lekker veel groente bij. Ook de tilapia (mijn favoriet) was weer erg lekker. Hier alleen een beetje salade bij. Deze salade is niet bijzonder (er zit gelukkig wel een dressing over) maar smaakt wel prima. Daar zou iets meer van gemaakt kunnen worden, ook qua presentatie. De apart te bestellen groente is niet vers, maar ja, daar zijn de prijzen ook weer naar.
    Beetje heel veel nootmuskaat over de boontjes. Ik denk dat het deksel ervanaf gevallen was..

Een muziekje op de achtergrond zou overigens wel een leuk idee zijn.

Service is altijd goed. En ja, soms is er iemand die wel eens wat vergeet. Maar ja: dat gebeurt iedereens wel eens. En er is echt verschil tussen de diverse dames in de bediening. De een met heel veel flair, de ander wat onzeker.

Vorige recensies van Brenda

• Gezellige, gemoedelijke sfeer en altijd lekker (behalve de meloen met ham: meloen te koud en niet rijp en teveel ham in verhouding).
    Ook was de groente (die je apart moet bestellen overigens) soms koud, maar alles wordt altijd keurig opgelost.

Prijs/kwaliteit verhouding echt goed! Vooral de Tilapia is aan te raden. Als je van veel houdt neem dan de pasta!