in Hoeven

Mythos brengt Griekenland dichterbij!

1. Kom er inderdaad wel vaker, en niet voor niets, eten is zeer goed, de smaak, kwaliteit en bereiding! Grote kaart, met veel keuzes. De bediening is ook erg vriendelijk, en als de tijd het toelaat voor hen maken ze graag een praatje.

Weleens mee gemaakt dat er iets niet klopte, en dat word dan ook snel geregeld.

Sfeer is ook leuk, vooral in de herfst-winter als de openhaard aan is.

Kortom, een aanrader om eens te gaan eten.

Ga zo door.

Vorige recensies van ...

• Vorige week erg goed gegeten, eten was veel meer dan op te kunnen, het was erg lekker, we hebben idd een paar maanden ervoor gegeten en toen was het niet goed. Maar nu loopt het weer als voorheen, het eten was er snel, en toch was er geen één tafeltje leeg, er werd vaak gevraagd of het smaakte en of we nog wat wilde drinken. Er was heel wat oude bediening weg en nieuwe jonge mensen voor terug, ze waren vriendelijk, behulpzaam en als je iets wilde weten werd het gelijk geregeld. Verhalen dat de leiding dus ongezellig is heb ik ook al vaak gehoord, dat klopt denk ik ook wel en het valt ook op. Maar ik vond het van meeste bediening niet af te lezen dit keer.
    Komen zeker terug.