1. Ria 111 punten

Deze avond overtrof alles, er is werkelijk niets op aan te merken. Het eten was voortreffelijk, smaakvol, kleurrijk, gevarieerd in de meest schitterende creaties. De bijpassende wijnen overtroffen het geheel. Het personeel is gedreven en afgestemd op de gasten, met veel plezier worden de spijzen en wijnen gepresenteerd. Een terloopse opmerking over een openstaande deur, niet eens naar het personeel gericht is voldoende om ervoor te zorgen dat de betreffende deur wordt gesloten. De tijden tussen de gerechten door zijn precies afgestemd, geruisloos worden de gerechten tegelijk opgediend voor onze groep bestaande uit 4 personen. Ook het afruimen wordt op dezelfde manier gedaan. Na afloop van het 6 gangen diner hebben wij nog nagetafeld onder het genot van een kopje koffie al dan niet met een bijpassende likeur en een variété aan diverse eigengemaakte delicatessen. Een onvergetelijke avond die zijn prijs meer dan waard is gebleken.