Op dit adres zit nu: Il Monello

1. Na een zeer prettige eerste maal hier gegeten te hebben, en ook een redelijk goede tweede maal, nu met vrienden hierheen om voor de derde maal dit restaurant te bezoeken. Goede kaart, maar niks springt er echt uit. De heren hebben goed van het vlees gegeten, een vriendin ging aan de vis, maar helaas was er maar 1 vegetarisch voorgerecht en 1 vegetarisch hoofdgerecht. Weinig keus dus. Het smaakte allemaal prima. Echter; de gastvrouw had geen idee welke wijn ze moest aanraden, geen idee welke whiskeys ze achter de bar had. Aan haar 15 jarige serveerster had ze ook niks. Deze gerechten (die redelijk geprijsd zijn!) verdienen een betere bediening. Het restaurant was vrij rustig, dat was prettig.

Vorige recensies van vdbergfamilie

• Een geplande snelle hap werd een culinaire gezelligheid! Maanden geleden waren we hier al, niet onder de indruk, maar sindsdien is er een nieuwe chefkok gekomen, die van een etablissement komt waar we al jaren lekker eten. We planden alleen een hoofdgerecht, maar de aanblik van t bord deed onmiddelijk anders beslissen: buiten de kaart om hadden ze een aardappel-prei soep met gamba's. Door ons beiden besteld met als mededeling dat mijn tafelgenoot geen schaaldieren mag: werd een zalig ossenhaas spiesje voor in de plaats geserveerd! Het hoofdgerecht: lamsstoof met couscous is zeer goed bereid. Voor een toe hebben we geen ruimte meer, maar we komen zeker terug om eens een toetje te nuttigen! In plaats daarvan een goede koffie met wat lekkers -helaas niet huisgemaakt- erbij, en ontzettend aardige en attente bediening. Het was niet druk, maar zo te proeven is dat omdat het een nieuwe zaak is. Zal snel vol lopen!