1. Vroeger kreeg je altijd een (klein) glaasje drinken als je zat te wachten op je afhaalmaaltijd, dat is helaas al een tijd niet meer het geval. Jammer, want deze service was wel hun onderscheidend vermogen met alle andere afhaalchinezen. Het eten is altijd zoals wij Chinees eten kunnen verwachten en niets mis mee.

Bediening supervriendelijk. Toiletten mogen wel een keertje gerenoveerd maar zien er schoon uit. Of de keuken schoon is weet geen mens, want die is hermetisch afgesloten voor publiek.

Eén keer hadden ze per ongeluk een beetje een verkeerd gerecht voor me gemaakt, met kip i.p.v. met varkensvlees o.i.d. Dat vertelden ze me meteen met heel veel excuses en ook al vond ik het geen probleem (want zo probeer je tenminste eens wat anders) gaven ze me er wel direct gratis saté en kroepoek bij. En dat is nu weer een hele goede service!