1. Op 20 maart 2015 dit restaurant bezocht ter ere van de verjaardag van mijn vrouw. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Tijdens het eten een bestelde gang niet gekregen, ruim 30 minuten zitten wachten op eten, daarna gefrituurde zalm gekregen terwijl we kip besteld hadden.

Toen we bij het afrekenen deze opmerking maakten op de vraag of alles naar wens was wilde men eigenlijk onze klachten niet horen, en werd er sarcastisch "tot ziens" geroepen terwijl de dame van ons wegloopt. Ik heb daarna persoonlijk gereclameerd maar ben buitengewoon onbeschoft behandeld door het aanwezige personeel, met name de mevrouw die kwam afrekenen heeft geen benul van klantvriendelijkheid. De manager was niet aanwezig, ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten met verzoek of hij mij wil bellen om de klachten te bespreken, maar hij heeft nooit gebeld!!

Dit bezoek was zeker niet voor herhaling vatbaar.

4,5