Enkel geopend voor groepen vanaf 20 personen,
op reservering

1. Mijn moeder en ik hebben hier gisteren gegeten met de dagje uit bonnen van de jumbo en hebben beide gekozen voor het 3 gangen menu á 25,00. De kwaliteit en prijs waren uitstekend alleen jammer dat wij er geen bakje sla bij zat, maar gewoon opgelost door dat er extra bij te bestellen. Vriendelijk personeel; 2 serveersters die duidelijk beginnend waren maar het uitstekend deden, waarvan het blonde meisje lekker losjes was en bij het afdekken van de tafel opmerkte zo dan zal ik die bende even opruimen. Geweldig dat zouden wij nooit horen in ons bekakte Laren. En bij het serveren van het toetje lachende zei aub uw heerlijk toetje alsof ze er zelf ook wel zin had. Een lieve spontane meid, daar houden wij van. De sfeer was erg gezellig ondanks dat wij er al om 17.00 uur waren, alles tip top met de vele brandende kaarsjes. Toilet zeer netjes met lekker ruikende handdoekjes. Wij komen graag een keer terug met een zomerse dag want het terras zag er uitnodigend uit. Echt een aanrader. Bedankt lief personeel voor onze fijne avond. Groeten van jannie en corrie uit laren.