Op dit adres zit nu: All You Can Greek

1. llewis 1652 punten

Via een Groupon kennisgemaakt met dit restaurant. Ondanks de Groupon werden wij gastvrij ontvangen (wat lang niet altijd het geval is), in een zeer nette zaak. Geen Oosterse uitstraling met veel rood en goud hier, maar een chique-trendy interieur.

Na toch al heel wat restaurants te hebben bezocht en gerecenseerd, kan ik met recht zeggen dat ik dit een van de beste restaurants van Nederland vind. Eigenaar Ming zet zich in om Chinese restaurants een beter imago te geven, en dat zie en dat proef je.

Het voorgerecht was al fantastisch, met een niet te definiëren verfijnde smaak. De kreeft daarna was ronduit geweldig. Het hoofdgerecht bestond uit ossenhaas met groente, super.

Klein puntje van kritiek: de (zeer nette) toiletgroep met piepkleine wctjes, waar je na enkele minuten in het donker zit. Maar daar zijn de Chinezen meestal niet zo sterk in.

Verder top, ik kom hier zeker weer terug. Aanrader!