1. thea 592 punten

Heerlijk gegeten gisteravond met mijn familie. Voor het eerst sinds de nieuwe eigenaar er zit. Maar het was naar tevredenheid van ons allemaal.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding veel beter dan eerder, bediening was uitermate netjes en hij legde alles goed uit. Vooraf kregen we een amuse van meloen, mango en wat basilicumazijn. Heel lekker. Voor de rest hadden we de speciale menu's maar ook van de kaart. Het was allemaal heel lekker. Ik had bijvoorbeeld vis en die was heerlijk gebakken. Precies goed, maar ook de anderen van ons gezelschap waren zeer te spreken over hun eten. En voordat we gevraagd hadden om nieuwe frietjes waren ze al door de ober besteld bij de keuken. Hij had gezien dat ze op waren toen hij langs kwam lopen, zei hij toen hij een nieuw schaaltje op tafel zette. Dat is nou echt service. De wijn was ook erg lekker. Jassen werden netjes opgehangen voor ons en toen we gingen weer netjes aangegeven en geholpen met aantrekken. Alleen waren wij iets te snel en waren er enkele hem voor.

Kortom, wij gaan hier vaker eten.