1. Evelien Burger

Wat een verandering heeft dit restaurant in de afgelopen tijd ondergaan. Entree geweldig mooi! Ik zou deze positieve ontwikkeling ook over het eten en personeel willen zeggen. Personeel ongeïnteresseerd, vaak wisselend aan je tafeltje. Ik bestelde een broodje biologische kaas. Uitgedroogd en zwetend op een smerige plank werd mij dit geserveerd. Ook de groene thee die ik bestelde werd na langere tijd op de counter pas geserveerd. Half koude thee waarin het zakje geen kans kreeg om te trekken. Ik kreeg uiteindelijk een ander broodje waardoor ik na mijn partner pas aan mijn lunch kon beginnen. De dame blanche werd in een waterglas geserveerd met een onmogelijk bakje zonder schenktuit waar de warme chocoladesaus inzat. Wat een verschil met een paar jaar terug... de porties zijn kleiner en zeker niet met zorg bereid!