1. Zeer aangenaam verrast door de vernieuwde Suikerkist. Kende het eigenlijk alleen als uitgaanscafé maar het is flink op de schop gegaan. Het resultaat is een leuk eetcafé waar je gezellig kunt zitten, alleen de fiets aan de muur begreep ik niet helemaal. Mijn vriendin had tomatensoep als voorgerecht, prima soepje tegen een vrij normale prijs. Als hoofdgerecht ging zij voor een pizza en ik voor het burgermenu. Allebei zeer scherp geprijsd, nog geen tientje per hoofdgerecht. De pizza had een redelijk bijzondere vorm (bijna vierkant) en was niet heel groot, kwalitatief echter prima in orde en het was oprecht een lekkere pizza. Het burgermenu is me goed bevallen. Hoeveelheid was precies goed en ook kwalitatief niets op aan te merken, zeker niet voor deze prijs. Deze zaak blinkt naar mijn mening vooral uit in prijs/kwaliteit-verhouding, je kunt er prima eten voor weinig geld. Ook de service was zeker niet slecht, we werden keurig geholpen en het personeel kwam op mij vriendelijk over.

Aanrader wat mij betreft.