1. Antoinette

Verrassingsmenu voor 2 personen besteld, maar weinig verrassend voor een Italiaans restaurant. Als voorafje een schaaltje met zo'n 15 zwarte olijven en mandje droog brood, nog niet eens een beetje (gewone) boter. Dan eerst salade met koude gegrilde groenten, net uit koeling, dus weinig smaak. Harde nerven in salade (kant en klaar) en 3 stukjes mozzarella, dressing alleen balsamico. Vervolgens ruim 20 minuten wachten op klein beetje knolselderijsoep met druppels truffeltapenade. Smaakte lekker, maar een half kommetje was wel heel karig! Daarna bijna 3 kwartier moeten wachten op hoofdgerecht, terwijl het nog helemaal niet druk was het eerste uur. Verwacht dat er dan wel iets speciaals zou komen, maar dat viel enorm tegen.

Allebei een (Ierse!) Angus biefstuk, goed rosé gebakken en met rode wijnsaus, vlees prima maar bijgerechten onder de maat. Een schaaltje met aardappelpartjes uit de oven, niet gekruid en lauw, dus al snel koud. Verder 1 kommetje salade (dezelfde als uit voorgerecht) met wat reepjes ui, 3 kleine plakjes tomaat en 3 flinterdunne schijfjes komkommer en alleen balsamico als dressing eroverheen. Dit was alle groente voor 2 personen, niets warms en ruim de helft van de salade moest droog gegeten worden, want was behalve de balsamico niet aangemaakt! Ook niet in verhouding tot het vlees en de aardappelpartjes, terwijl beiden geen grote eters zijn. Met de opmerking over ontbreken warme groente werd niets gedaan, terwijl er wel werd gevraagd of het naar wens was! Toetje was een plak ijscake met noga, met eroverheen een laag spuitbusslagroom en strepen chocoladesaus. Smaakte wel goed, maar geen verwachte Italiaanse kwaliteit en weer weinig, want slagroom verhult wel de dunne plak ijs, maar vult niet!
    Voor een Italiaans restaurant nauwelijks Italiaanse gerechten, helemaal geen pasta en behalve biefstuk te kleine hoeveelheden.

Dit was een mindere variatie op een wegrestaurant menu met salade, biefstuk met frites of aardappeltjes en warme groenten en ijs na. Helaas kregen wij geen warme groenten en geen lekkere dressing, alleen balsamico voldoet niet en zeker niet als dressing op salade bij een hoofdgerecht. Ruim 2 uur daar geweest en nog snel toetje moeten eten om nog een beetje op tijd bij afspraak te komen. Bedienende jongedame aardig, nam jassen aan en hielp ook met aantrekken, maar gezien rustige eerste uur, hadden de gangen en zeker hoofdgerecht (pas na 1,5 uur!) sneller na elkaar kunnen worden gebracht. Hadden er veel meer van verwacht, gezien ervaringen van anderen, maar jammer genoeg voor ons, behalve de soep, een tegenvaller.

1. Ons viel het ook ooit op dat het kleine smakeloze gerechten waren slechte bediening norse brutale kok(eigenaar).
    En de recenties zijn allemaal zo geweldig de meeste mensen die wij kennen en zijn hier eens geweest komen echt niet terug.
    De kok hielt zelfs vol dat hij de groente in feb. Van het jaar uit eigen tuin had.
    Nee hoor ik kwam hem bij de een groot horeca bedrijf tegen met een kar vol blik,pakjes glazen.