1. Vol goede moed naar De Prins, vooraf werd door een medewerker toegezegd dat kinderen halve prijs waren. Nou niks halve prijs! Gewoon volle pond en het was de meest vieze kaasfondue ooit! € 19,50 per persoon en dan 3x te koud geserveerd krijgen, aangebrande smaak, echt vies!
    Heb al 2x contact via mail opgenomen met De Prins, maar niemand reageert terug! Medewerkster sprak geen Nederlands afgelopen zaterdag, wat communiceren moeilijk maakte. Ook voor andere kind was niks te regelen! Maar de kaasfondue is de meest vieze die ik ooit heb gegeten, afschuwelijk! Hij rook en smaakte aangebrand en dat is knap voor kaasfondue die 3x terug moet omdat hij te koud was! We hebben er ook amper van gegeten!
    De espresso was waterig, het was er binnen erg koud, tocht, dus we hebben zelf maar een kacheltje aangemaakt wat ergens stond. Wat een teleurstelling en wat naar dat je gewoon geen reactie krijgt als je je klacht kenbaar maakt! Nooit meer!! Overigens was de rest van het eten redelijk, niet bijzonder maar de hamburger en saté waren redelijk.

1,4