1. D. 25 punten

Onderstaande recensie's zijn voor ons niet herkenbaar. Afgelopen weekend in de middag heerlijk wezen lunchen bij de Zeemeeuw. We werden vriendelijk ontvangen bij de deur en aangezien het vrij druk was werd ons gevraagd om een paar minuutjes te wachten totdat er een tafel vrij kwam. Geen probleem natuurlijk, wij vonden dat goed geregeld! Vrij snel kwam er een tafeltje vrij waar we plaats konden nemen. Wij waren met zn vieren en kregen een leuke "bartafel". 1 van mijn tafelgenote heeft een glutenallergie wat wij hebben aangegeven bij de bediening. Die ons vriendelijk heeft uitgelegd wat er wel en niet gegeten kon worden (in overleg met de chef). Heerlijke broodjes hebben wij gegeten waaronder met een huisgemaakte tonijnsalade en een mozzarella panini. Als glutenvrij gerecht heeft mijn vriendin voor een vissalade gekozen die werd aangepast naar de allergie. Zij vond deze heerlijk. De klantvriendelijkheid lijkt hier dik in orde! Ook konden wij naast onze wijntje die we hadden besteld gewoon een glaasje kraanwater bestellen, geen discussie over gehad.. Wij komen wel vaker bij de Zeemeeuw en blijven dit ook zeker doen. Op drukke zomerdagen kan het soms wat langer duren maar dat weerhoudt ons er zeker niet van hier niet meer te komen. Top locatie!