1. Pot 23 punten

We zijn al 15 jaar trouwe bezoeker van het Rooland hotel. Nu zijn we weer een weekend geweest en we vonden dat het in de loop der jaren sterk achteruit is gegaan. Het bevreemd ons dan ook dat het nog steeds als 4sterren hotel staat genoteerd. Dat is het allang niet meer waardig.
    De kamers, vloerbedekking, inrichting is in al die jaren geen steek veranderd en nog steeds oubollig. Echt schoon is de vloerbedekking en de badkamer niet.
    Ik heb geboekt via internet en later blijkt dan dat je via Hotels.com hebt geboekt, hetgeen betekent dat je 12,50 euro per ontbijt moet betalen. Het ontbijt is ook in al die jaren niks veranderd en dit bedrag is wel erg veel voor hetgeen je er voor krijgt. Ik heb begrepen dat, wanneer je dus de telefoon pakt en rechtstreeks boekt bij Rooland, het ontbijt inbegrepen is en dus veel goedkoper. Daar wordt op internet nergens naartoe verwezen.
    Al met al was dit voor ons de laatste keer dat we in Rooland zijn geweest. Volgende keer zoeken we echt wat anders, want het is ons slecht bevallen. Jammer van het geld dat we er aan uitgegeven hebben.