1. Daar was weer zo'n milieuvriendelijk groen tasje. Met deze keer de vega ovenschotel. Heerlijk en zo warm dat je moet oppassen je tong niet te branden.

Bedankt Mattijs!

Vorige recensies van Antoinet

• Weer eens salades besteld. Ze zijn zo kakelvers dat je er rustig eentje in de koelkast kan zetten voor de volgende dag.

Ik zie trouwens net op twitter dat er weer nieuwe soorten zijn. Goeie smoes voor mezelf om weer eens een bestelling te doen. ;-)

• Het was niet voor het eerst dat ik iets bestelde. Dat zegt al wat natuurlijk. Deze keer de Beany Green geprobeerd. Die had ik nog niet gehad. Ook al zo'n heerlijke salade. Ruim voldoende hoeveelheid wat mij betreft.

• Wat een heerlijke manier om aan de benodigde hoeveelheid van je groente te komen. Hungry green is lekker. De dragondressing perfect. En de zuurdesembolletjes zijn zelfs met dit koude gure weer heerlijk warm aangekomen. Een aardige, vrolijke, beleefde bezorger. Dit was voor het eerst dat ik bestelde, maar zeker niet voor het laatst.