1. Jos Donners

Na vele Hotels in Valkenburg geprobeerd te hebben, kom ik sinds 2 jaren regelmatig bij Villa Warempel. Vanaf dit eerste bezoek ben ik telkens weer positief verrast. Josien, de eigenaresse en Lynn de kok weten zo een mooie, gezellige en unieke sfeer te brengen, die je normaal alleen in films ziet. Het mooie is ook dat er niets hetzelfde blijft, bij elke nieuw bezoek ontdek je weer nieuwe verbeteringen.

Het eten is uitstekend, van een goede kwaliteit en Lynn de kok maakt echt een feestje van de ingredienten. Ook het drankaanbod met bijv. speciale bieren is geweldig. Ik kan Villa Warempel dan ook aan iedereen aanbevelen die van kwaliteit, gezellige chaos, lekker eten en drinken, thuis-zijn en leuke mensen ontmoeten houdt.

Daarom 10 voor Eten, Sfeer en Prijs/Kwaliteit. De 9 is omdat de bediening soms een beetje chaotisch is, maar eigenlijk is dat ook weer net het leuke. Dus een 10-.

Ps. Vrouwtje Warempel (het beeld aan de muur) moet je gewoon "Live" gezien hebben ;)

Jos