1. Gisteren zijn we voor het eerst bij Nu Nautilus gaan eten. Als je binnenkomt ziet het er gezellig/sfeervol uit. Mooi uitzicht, veel hout, mooie vloer en de tafeltjes niet te dicht op elkaar. Maar de sfeer maak je niet alleen met de inrichting.
    De bediening is dramatisch. Na het drinken besteld te hebben kregen we de menukaart. Achter de bar stonden 3-4 personen te duimendraaien/rustig glazen af te drogen (met een schuin oog naar het voetbal op de tv te kijken) terwijl in het restaurant zelf af en toe niemand te bekennen was. Na een half uur kwam iemand vragen of we een keuze hadden kunnen maken. Toen we tijdens het eten allemaal zonder drinken zaten hadden we hetzelfde probleem, het duurde allemaal veel en veel te lang. Uiteindelijk hebben we 3,5 uur gezeten terwijl we alleen 2 gangen en koffie na hebben gehad. Ze hadden aan de drank veel meer aan ons kunnen verdienen.
    Voor het eten kun je net zo goed naar een goeie friettent gaan (al was de vitello tonato wel redelijk).

3,7

1. Nu Nautilus
    Van restaurant

Geachte heer Walter,

Allereerst bedankt voor uw bezoek aan NU Nautilus. Wij vinden het heel vervelend om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens is geweest. Mocht u in de toekomst toch nog een keer naar ons restaurant komen, wat wij zeker hopen. Zou ik u willen vragen te reserveren via info@nunautilus.nl zodat ik er persoonlijk om kan toezien dat alles naar wens is bij u.

Met vriendelijke groet,

Michiel Schlatmann