Op dit adres zit nu: Grand Café Riva

1. Kwalitatief en kwantitatief zwaar onder de maat. Een klein schaaltje frietjes voor met zijn twee. Smakeloos vlees en een salade die bestaat uit azijn waarin wat sla drijft.

4,3

1. Beste Martin,

Vervelend om te horen dat uw avond bij ons niet is bevallen. We doen uiteraard ons best om het onze gasten naar de zin te maken; met behulp van zulke reacties kunnen we ervoor zorgen dat ons restaurant nog beter wordt!
    Ik weet niet precies wanneer u bij ons gegeten heeft. Wel kan ik u vertellen dat extra friet en salade tegenwoordig bij te bestellen is zonder bijkomende kosten, om ervoor te zorgen dat de kwantiteit in ieder geval in orde is. Verder zal ik uw recensie doorgeven aan de chef, zodat ook hij hier iets mee kan doen.

Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen u graag nog een keer te mogen begroeten in ons restaurant!