1. Rob 42 punten

Ik had hier een half jaar eerder gedineerd een was toen meteen fan van dit restaurant. Gisteren weer eens daar op bezoek en hetzelfde menu gekozen. Nu was het een grote teleurstelling, dat wil zeggen: de bediening was erg vriendelijk maar de kwaliteit van het eten was onder de maat voor de prijs die gevraagd wordt. De groenten zijn in ieder geval vers, maar de garnalen in de soep kwamen vast en zeker uit de diepvries en gaven de soep een onaangename vissmaak. Nadat ik dit had gemeld, kreeg ik meteen een ander soepje, dat bestond uit vers gesneden groenten (!) in warm water met kokosmelk en smakeloze stukjes kippenvlees.
    Nee, jammer... het was mijlen ver verwijderd van de geweldige smaakervaring die ik een half jaar eerder had. Voor EUR 50 p.p. kun je veel lekkerder eten.

5,1

1. Lemongrass
    Van restaurant

Geachte heer Jacobs,
    Het menu is exact hetzelfde als een half jaar geleden, u gaf aan dat u de soep niet lekker vond, ik heb hem geproefd, mankeerde niets aan, maar als geste hebben we u toen een kokossoep met kip van het huis aangeboden (hier zit geen water in!) U en uw vrouw gaven beiden aan de soep heel lekker te vinden als ook de overige gerechten van het menu. Dus in onze ogen een beetje stijlloos om tijdens u bezoek enthousiast te doen en dan vervolgens deze recensie te plaatsen. Als er iets is wat u niet bevalt dan kunt u dit aangeven en wordt het naar behoren opgelost, dit is een beetje laf. En een uitgebreid 4-gangen menu voor 31,50 pp, dus 62 euro voor 2 personen is echt niet duur. Het eten is dus geen 50 euro pp zoals u aangeeft. Al met al een fijne dag nog.