1. Om de avondspits te vermijden besloten we even van de snelweg af te gaan om een klein hapje te eten. We kwamen aan bij Het Hilletje. We waren vroeg. Er waren nog geen andere gasten en we vroegen ons af of we wel een goede keus gemaakt hadden. Gelukkig hadden we dat.
    We werden gastvrij ontvangen met een leuke en lekkere amuse. De kaart was heel verrassend. Van allerlei lekkere voorgerechten tot bijzondere hoofdgerechten, maar ook een stamppot of bruine bonenschotel. Alle gerechten waren heel smaakvol en mooi geserveerd. We hebben echt zitten genieten. En inmiddels behoorlijk wat mensen met ons, want rond half 7 begon het al gezellig druk te worden. Na een kopje koffie hebben we met een voldaan gevoel onze reis vervolgd. We hadden heerlijk gedineerd voor een prijs die nog behoorlijk bij ons voornemen 'een hapje te eten' paste.