1. Woensdag ± 17:00 even lekker aan de bar wat bubbels gedronken op het 45 jarig bestaan van de Rousch. Om 18:00 toch ook maar lekker in de Vijvertuin plaats genomen en het heerlijke februari menuutje laten serveren. Goed dat we per e-mail gereserveerd hadden, want anders hadden we geen plaatsje meer gehad. De Vijvertuin was volledig vol geboekt, en er hing een gezellige ongedwongen sfeer vanwege diverse leuke en gezellige gezelschappen. Als amuse hadden we een véloute van paddestoel. Als voorgerecht de compote van ossehaas op frisee. Als hoofd scampi op een heerlijke kerrie ananas spiegel met daarbij wilde rijst. Na kregen we een kaasplankje met stroop en nootjes en druifjes.
    Roger, Dennis, Ron en Bart en de rest maakten er weer een gezellige avond van. Er werden weer goede wijntjes ge(sch)(dr)onken en de testwijn 18º (uit de Cognac) bij het nagerecht beviel ons goed. Na afloop weer lekker aan de bar wat verteld en wat nageborreld. Doen we volgende week weer en dan met kreeft.